Wat betreft Jochie voert dierentuinreptielen aan krokodil

 

Citaat

Jochie voert dierentuinreptielen aan krokodil


Een 7-jarig jongetje in Australi� heeft ingebroken in een dierentuin en een groot aantal dieren gevoerd aan een daar verblijvende krokodil. Ook sloeg hij enkele hagedissen dood.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Wat betreft Jochie voert dierentuinreptielen aan krokodil

  1. Marijke zegt:

    Als ik dit lees krijg ik de koude rillingen!
     
    Wat een geluk dat mijn kids echt van dieren houden,dus nooit zo iets ziekelijks zouden doen!
    Ook al heb ik vaker een gebruiksaanwijzing gewenst bij mijn kids,
    voel ik me nu reuze trots op die van mij!
    Ze hebben namelijk respect voor alles wat leeft!
     
    yessssssssssssss!!!
     

  2. kaj zegt:

    hoi hoe gaat het er in middels mee. ik hoop dat dat het goet gaat. en ik hoop dat jullie nu genoeg geld hebben voor alles. oh ja hoe gaat het met de dieren

Plaats een reactie